Пн - Пт 09:00 - 18:00
  • UA
  • RU

Оцінка нерухомості, транспорту та бізнесу

Послуги з оцінки нерухомості, транспорту та бізнесу

Оцінка нерухомості

  • оцінка квартир;
  • оцінка житлових будинків і котеджів;
  • оцінка адміністративно-офісних будівель і приміщень;
  • оцінка виробничо-складських будівель і приміщень;
  • оцінка споруд та передавальних пристроїв;
  • оцінка зелених насаджень та благоустрою території.

Замовити оцінку нерухомості можуть як юридичні, так і фізичні особи. Документи, які необхідні для оцінки нерухомості:

  • документ (копія), що підтверджує право власності на нерухоме майно (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір дарування, міни тощо);
  • технічний паспорт БТІ (копія) на нерухоме майно (експлікації, поверховий план, оцінний акт);
  • витяг (копія) з реєстру “Про реєстрацію прав власності на нерухоме майно”;
  • виписка з балансу для юридичних осіб – замовників;
  • паспорт (копія) та ідентифікаційний код (копія) для фізичних осіб – замовників.

ВИНИКЛИ ПИТАННЯ – ЗАДАЙТЕ ЇХ СПЕЦІАЛІСТУ!

Оцінка транспортних засобів:

  • автотранспортних засобів;
  • залізничного транспорту;
  • морських, річкових суден;
  • літальних апаратів;
  • трубопровідного транспорту.

Документи, які необхідні для оцінки транспортних засобів:

  • Оцінка колісних транспортних засобів:
    • свідоцтво (копія) про реєстрацію КТЗ;
    • пробіг (показання одометра) КТЗ;
    • паспорт (копія) та ідентифікаційний код (копія) для фізичних осіб – замовників;
    • виписка з балансу для юридичних осіб – замовників.
  • Оцінка інших транспортних засобів:
    • в залежності від виду транспортного засобу необхідні документи визначаються індивідуально.

ВИНИКЛИ ПИТАННЯ – ЗАДАЙТЕ ЇХ СПЕЦІАЛІСТУ!

Оцінка бізнесу:

  • діючі підприємства;
  • акції, пакети акцій, які котируються на біржах;
  • родовища, ліцензії на розробку родовищ;
  • інвестиційні проекти;
  • бізнес;
  • банки, акції банків.

Документи, які необхідні для оцінки бізнесу/підприємства:

  • Дані про підприємство:
    • опис та історія підприємства;
    • основні види діяльності;
    • інформація про емісію акцій;
    • плани розвитку підприємства;
    • інформація про виплату дивідендів (історія виплат, розміри);
    • інформація про дочірні компанії, філії тощо.
  • Юридичні документи:
    • установчі документи;
    • для акціонерних товариств: звіти про підсумки випуску цінних паперів, дані про склад акціонерів;
    • правовстановлюючі документи на об’єкти нерухомості, технічна документація на обладнання, машини, автомобілі, проектно-технічна документація;
    • дані про торгові марки, патенти і бренди.
  • Інформація про виробництво:
    • вироблена продукція (характеристика, об’єм) / послуги, що надаються;
    • коротка характеристика виробництва (технологія, виробничі потужності, ретроспектива виробництва за останні 3 роки, прогноз виробництва);
    • витрати на виробництво (за кожним видом продукції);
    • максимальний обсяг виробництва (виробничі потужності) обраних основних видів продукції;
    • дані про збут – відпускні ціни, обсяги продажів за останні 3 роки, план продажів, незнижувальні запаси продукції;
    • дані з постачання сировини (постачальники, розрахунки з постачальниками).
  • Бухгалтерська звітність:
    • за останні три роки, для останнього року – поквартально;
    • форма 1, 2, 3, 4, 5;
    • фонд заробітної плати;
    • інформація про обов’язкові платежі в бюджет і позабюджетні фонди;
    • розшифровки до звітності на дату оцінки: переліки основних засобів, нематеріальних активів, дані про незавершене будівництво, фінансові вкладення;
    • дані про запаси і витрати, про інші активи;
    • розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості;
    • останній облік аудитора.

Даний список є попереднім і може змінюватися в залежності від цілей і конкретного об’єкта оцінки. Документи надаються у вигляді ксерокопій та не потребують нотаріального засвідчення.

ВИНИКЛИ ПИТАННЯ – ЗАДАЙТЕ ЇХ СПЕЦІАЛІСТУ!

Оцінка землі:

Першочергове завдання послуги оцінки землі та земельних ділянок – визначення ринкової вартості певної земельної ділянки, з урахуванням її фізичних можливостей і обмежень, а також її місцезнаходження.

Такий вид послуг надається при укладанні різних видів цивільно-правових угод. Експертна оцінка – це документ, який оформляється незалежним експертом у формі звіту. У даному документі має міститися інформація про ділянку, а також дані про проведений аналіз ринку землі у відповідному регіоні. За результатом такого аналізу і визначається вартість земельної ділянки.

Експертна оцінка повинна проводитися в таких випадках:

  • при оформленні застави земельної ділянки, при укладенні договорів купівлі-продажу, дарування, спадщини та ін.;
  • страхування земельних ділянок або їх відчуження (у випадку, коли вони перебувають у комунальному або державному володінні);
  • визначення збитків землекористувачам або власникам (якщо дана дія передбачена договором або законом);
  • вартість земельних ділянок повинна визначатися при проведенні процедури банкрутства, ліквідації або реорганізації підприємства (товариства) з комунальною чи державною часткою майна;
  • на підставі судового рішення;
  • якщо до статутного капіталу товариства вносяться земельні ділянки, що належать до державної або комунальної власності;
  • якщо дані про вартість ділянки потрібно відобразити в бухгалтерському звіті.

Документи, необхідні для здійснення експертної (грошової) оцінки земельних ділянок:

  • ідентифікаційний код і паспорт власника;
  • свідоцтво про право власності, державний акт про право власності на ділянку, яка підлягає експертній оцінці;
  • дані про будь-які існуючі обмеження або обтяження у користуванні земельною ділянкою.

ВИНИКЛИ ПИТАННЯ – ЗАДАЙТЕ ЇХ СПЕЦІАЛІСТУ!